Sipariş & Kargo

www.destekegitim.com.tr sitesine üye olarak kredi kartı,mobil ödeme ve paypal yöntemleri ile alışveriş yapabilirsiniz. Üye olarak siparişlerinizi takip edebilir, geçmiş siparişlerinizi inceleyebilir, ders videolarını 15 ay süreyle her an izleyebilirsiniz.

Alışverişinizi tamamladıktan sonra üye olurken bildirdiğiniz eposta adresinize siparişinizin detaylarını içeren bir eposta gönderilecektir.

Gelen epostada yer alan sipariş numarasını lütfen not ediniz, siparişinizle ilgili takip işlemlerinizde size yardımcı olacaktır. Bu sipariş numarası size alışverişin son aşamasında verilen referans kodu ile aynıdır.

Siparişinizlerinizi http://www.destekegitim.com.tr/Uye/PanelSatinAlma sayfasından takip edebilirsiniz. Stoklarımızda bulunan kitaplar Temin Süresine göre kargoya verilir. Zaman zaman dağıtımdan kaynaklanan sorunlar nedeniyle temin süresini aşan siparişler olabilmektedir. Bu yayınlarla ilgili sipariş sahibine eposta yoluyla bilgi verilmektedir.

Alışverişinizde karşılaştığınız soru veya sorunlar için 0 216 455 32 65 numaralı telefonu veya iletişim formunu kullanabilirsiniz.

Destek Eğitim’nin Türkiye içi gönderilerde teslimatçı firma Sürat Kargo, Yurtiçi Kargo,MNG Kargo ve Aras Kargo’dur. Destek Eğitim gerek duyduğunda daha hızlı gönderimde bulunmak amacıyla kargo firması değişikliği yapabilir. Destek Eğitim müşteri memnuniyeti nedeniyle yapılan değişik için ek bir ücret talep edilmez. Ortalama teslim süreleri: Özel Kargo Şirketi`yle tahmini 1-3 gündür.

Kargo bedellerinin belirlenmesi

Kargo bedelini belirleyen üç parametre vardır. Seçtiğiniz ürünlerin toplam ağırlığı. (Her bir ürünün veri tabanında kayıtlı olan ağırlığı kullanılarak toplam ağırlık sipariş sürecinde otomatik olarak hesaplanmaktadır.)
Paketinizin teslim edileceği yer.
Türkiye içi gönderilerde teslimatçı firma Sürat Kargo,MNG Kargo , Yurtiçi Kargo ve Aras Kargo’dur.

Teslimattan kaynaklanan problemler

Özel Kargo Firması ile yapılan gönderilerde, taşıma sırasında paketin zarar görmesi durumunda zarar Destek Eğitim tarafından telafi edilir. (Yurtdışı Posta Servisi sigortasız gönderi yaptığı için bu teminat söz konusu değildir)

Zarar görmüş paket durumunda;

Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır. Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.

Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Destek Eğitim’e bildirilmelidir. Destek Eğitim en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz durumunda +90 216 455 32 65 numaralı telefon ya da bilgi@destekegitim.com.tr eposta adresini kullanarak Destek Eğitim online biriminden bize ulaşabilirsiniz.

Destek Eğitim iade işlemlerinde 4077 sayılı Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Hiçbir gerekçe belirtmeksizin yapabileceğiniz ürün iadesi ve koşulları Destek Eğitim den satın aldığınız her ürünü, teslim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde ürün hasarlı olmasa dahi -hiçbir gerekçe belirtmeksizin- iade edebilirsiniz.

Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin tarafımıza ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz.

İade için, satın aldığınız ürünün tahrip edilmemiş, kullanılmamış veya tekrar satıla bilirliği bozulmamış olması gerekmektedir.

Tahsilatı gerçekleşmiş ürünlerin temin edilip Destek Eğitim online biriminden gönderi süresi 3 iş günüdür. Ürünlerin belirtilen sürede teslim edilmemesi durumunda +90 216 455 32 65 numaralı telefon ya da siparis@destekegitim.com.tr eposta adresini kullanarak Destek Eğitim online birimine bildirilmelidir.

Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka referans numaranızı bildiriniz.

Ürün Paket teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. Bu yüzden; Teslimat sırasında hasarlı olduğunu tespit edilen paketler kabul edilmeyip tutanak tutturulmalıdır. Daha sonra +90 216 455 32 65 numaralı telefon ya da sipariş@destekegitim.com.tr eposta adresini kullanarak Destek Eğitim online birimine bildirilmelidir. Destek Eğitim ürünü yeniden temin edip, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacaktır.

Destek Eğitim web sitesinden aldığınız hizmet kategorisindeki video derslerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade ettiğiniz ürünler Destek Eğitim'e ulaşıp onaylandıktan sonra yaptığınız ödemeler ödeme şeklinize göre iade edilmektedir.Kredi kartı ise kredi kartınıza ödemeniz geri yüklenir.Paypal yada mobil ödeme sistemlerinde de ödemeniz iade edilir.

Müşteri, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı/sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı Destek Eğitim taahhüt eder... Yasal olarak düzenlendiği şekli ile, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Bu tür ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Cayma hakkının kullanılması halinde, fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ve ürünün/ürünlerin Destek Eğitim ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli müşteriye iade edilir. Ancak, müşteri tarafından fatura aslının gönderilmemesi halinde KDV ve varsa sair yasal kesintiler müşteriye iade edilemez.

Müşteri, hiçbir gerekçe göstermeksizin satışın iptalini gerçekleştirme hakkına sahiptir. Satış iptali, ürünün anlaşmalı kargo firmasına tesliminden önce gerçekleşmişse, o ürün için ödenen tutarın tamamı satış iptal tarihini takiben 10 (on) gün içinde müşterinin banka hesabına iade edilecektir. İade sırasında ortaya çıkacak banka masrafları ve kesintiler müşteriye aittir.

Satış iptali, ürünün anlaşmalı kargo firmasına tesliminden sonra gerçekleşmişse ve ürün müşteriye ulaştırılmışsa, o ürün için ödenen tutarın tamamı müşteri tarafından ürünün geri gönderilip ve DED Destek Eğitim ve Dan. Hiz. Ltd. Şti’ne ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde müşterinin banka hesabına iade edilecektir. Ürünün geri gönderilmesinde sırasında ortaya çıkacak kargo masrafları müşteriye aittir.

Satış iptali yapılmak istenen ürünün türü hizmet kategorisinde, niteliği ve özelliği internet, elektronik ortamda kaydı yapılabilecek bir ürün (video ders, film, hareketli görüntü veya ses içeren) ise satışı yapıldıktan sonra o ürünün satış iptali ve para iadesi kabul edilmemektedir.

Kredi Kartı ile Ödeme

www.destek.egitim.com.tr üzerinden dilediğiniz master veya visa kredi kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.Kredi kartı ile ödemelerinizde taksit imkanı bulunmamaktadır.

Mobil Ödeme

Mobil Ödeme, cep telefonunuzla satın aldığınız servis & hizmet veya ürünün bedelini GSM faturanız ile ya da hattınızda bulunan bakiyeniz karşılığında ödemenizi sağlayan kullanımı kolay, hızlı ve güvenli bir servistir.
Mobil ödeme seçeneği ile ödeme yapmayı seçtiğinizde cep numaranızına gönderilen ödeme mesajını evet yazarak onaylamanız yeterlidir.
Ödeme limitleri kullandığınız cep telefonu şebekelerinin limitlerine göre değişmektir.

MADDE 1 - SÖZLEŞMENİN TARAFLARI

SATICI: www.destekegitim.com.tr
Osmanağa Mah. Söğütlüçeşme Cad.No:172 Kat:3 D:5 Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 455 32 65
bilgi@destekegitim.com.tr

MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU:

İş bu sözleşmenin konusu, Alıcının Satıcıya ait www.destekegitim.com.tr web sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.destekegitim.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.

MADDE 3 - SÖZLEŞME TARİHİ:

Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan iş bu iki nüsha sözleşme alıcı tarafından .... tarihinde imzalanarak kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine mail gönderilecektir.

MADDE 4 - MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:

Mal/hizmet, alıcının teslimini talep etmiş olduğu adresine teslim edilecektir.

MADDE 5 - TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:

Teslimat masrafları alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını yada kampanya dahilinde ücretsiz teslimat yapacağını beyan etmişse, teslimat masrafı satıcıya aittir. Teslimat; stokun müsait olması ve mal bedelinin satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

MADDE 6 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Mal/hizmetin tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri alıcıya aittir.

MADDE 7 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI:

Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 8 (sekiz) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Mal/hizmeti 8 (sekiz) gün içinde iade alir. Haklı gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 8 (sekiz) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır.

MADDE 8 - SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ:

Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli www.destekegitim.com.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.

MADDE 9 - MAL/HİZMETİN PEŞİN FİYATİ:

Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 10 - VADELİ FİYAT:

Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 11 - FAİZ:

Her yıl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediği faiz oranından ve her halde %30’dan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya karşı sorumludur.

MADDE 12 - PEŞİNAT TUTARI

Mal/hizmetin peşinat tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 13 - ÖDEME PLANI:

Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.

MADDE 14 - CAYMA HAKKI:

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcının müşteri hizmetlerine e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. madde hükümleri çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.destekegitim.com.tr web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli alıcıya iade edilir ve 8 (sekiz) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli alıcı tarafından karşılanır.

MADDE 15 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI:

Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.

MADDE 16 - YETKİLİ MAHKEME:

İş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, belirtilen değer üstüne Tüketici Mahkemeleri; bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.